Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 8 januari 2010

Äntligen helg!

Som jag har längtat efter att få vara ledig i 2 dagar. Jag älskar mitt jobb, men jag har jobbat mycket sista tiden och är trött. Har jobbat med Carina idag oxå! Vårt senaste smeknamn är siameserna! Hehe! Fan va kul vi har tillsammans! Vill ni läs vad vi gjort idag kan ni göra det här!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu...om jag ska sitta kvar här, se en film eller spela lite..... hmmm Svårt val. Tror det blir en film faktiskt. Är lite sugen på att se Mamma mia igen! Kanske för att jag lyssnat på soundtracket i bilen hela veckan. Men vet inte om jag orkar leta upp filmen... Lättare att ta nåt som är inspelat på boxern!

Imorgon är jag då LEDIG som sagt, då kommer mor och far. Pappa ska ladda mitt bilbatteri och jag och mamma ska sy köksgardinerna! Får kanske baka en liten kladdkaka som vi kan fika på!

NÄ nu drar jag mig nog in till soffan och gottar ner mig med film och gotteskål!

Inga kommentarer: