Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 18 januari 2010

Jag gjorde det.

Idag ringde jag doktorn....fick en tid på torsdag. Ska bli skönt att få kolla upp detta. Jag tycker att jag bara mår sämre och sämre. Och det är inte kul alls.

Imorgon är det dags för träning i grupp! Vi är ju 4 stycken tjejer från jobbet som ska börja träna tillsammans. Vi har ju tillgång till gym, gratis, på jobbet. Varför inte utnyttja det? Tanja kom med idén förra veckan.
Så nu ska jag bara komma ihåg kläder imorgon....mitt minne är ju inte det bästa!

På onsdag är det dags för massage igen...ska bli skönt. Tror jag kan behöva det....är så spänd, blir väl så när man inte mår bra.

Blev en lång dag på jobbet idag med...så jag är lite trött nu. Ska slöa lite här sen gå in och lägga mig i sängen och spela på min mobil. På min nya telefon finns bästa spelet på länge!

Inga kommentarer: