Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 7 januari 2010

Trött som ett ålderdomshem

Eller kanske till och med 2. Blev en lång dag på jobbet idag med. Men med bästa sällskapet som tur va! Massa bubbel och fnissande hela dagen!
Vill ni läsa mer ingående om vår dag och se bilder så kan ni göra det här!

När vi skulle hem hittade Carina Catarina i omklädningsrummet och när vi sedan gick till bilen började vi prata om att göra nåt utan för jobbet, igen. Började prata om Harrys. Tycker det låter som en toppen idé!

Är så trött på min mobil, den bara blinkar. Skärmsläckaren går inte igång utan skärmen bara blinkar. Undrar om det är för att jag pratat om att köpa en ny mobil. Av den anledningen vill jag heller inte lämna in den innan jag bestämt mig. Så fanskapet får fan blinka!


Här går man och städar och skurar och tvättar och till sist så stryker man väl med...

Inga kommentarer: